Saturday, November 29, 2008

Kenali si dia melalui bibir

  • jika si dia memiliki bibir yang lebar, maka ia menggambarkan sikap si dia yang gemar melakukan sesuatu perkara secara extreme. soal kewangan pula, si dia sangat gemar untuk memanjakan diri sendiri. keinginan untuk berjalan-jalan atau berseronok kebiasaannya terlaksana tanpa dirancang. individu dari kategori ini gemar berjenaka dan bersikap spontan.


  • si dia yang memiliki bibir penuh pula kebiasaannya banyak bercakap, mudah menyesuaikan diri dan berbual dengan orang baru. malah si dia juga sering menjadi pusat perhatian sehingga ada kalanya kamu sering melihat si dia berbual-bual dalam satu kelompok kumpulan yang agak ramai. bertuahlah jika kamu mendampingi individu dari kategori ini, si dia gemar menonjolkan kasih sayanbg terhadap kamu secara terbuka.

  • jika si dia memiliki bibir berbentuk bulat, ia melambangkan keperibadian si dia yang peka, romantik, memahami, dan berupaya menyelami hati kamu sedalam-dalamnya. si dia seolah-olah tahu jika kamu melalui hari-hari yang tidak menyenangkan dan dia juga tahu bagaimana caranya untuk membuat suasana muram itu menjadi lebih baik dan ceria. si dia akan cuba untuk menggembirakan kamu walau dalam apa jua cara sekalipun.

  • si dia yang berbibir nipis pula sering dikategorikan sebagai individu yang pemalu dan sukar untuk memperlihatkan perasaan sebenar si dia terhadap pasangannya. kamu mungkin merasakan seolah-olah si dia tidak banyak berkorban untuk kamu. namun jika dinilai dan di teliti, meskipun si dia agak pemalu namun si dia gemar menonjolkan rasa kasih sayangnya terhadap kamu dengan melakukan hal-hal yang remeh seperti membelikan coklat kegemaran kamu, menjemput dan menghantar kamu ke kelas atau pejabat dan sebagainya. hakikatnya, si dia tahu apa yang diinginkan oleh kekasihnya walaupun si dia ti dak selalu atau tidak pernah mengungkapkan cintanya itu secara terbuka. sebagai pasangan, kamu perlu bekerja keras untuk mengetahui apa yang diinginkan si dia pula.

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...