Friday, December 11, 2009

kayuhan lata bukit hijau

zrrrr..
sudah agak lama aku tak kayuh..
tup tup..skali kayuh trus p jauh..huuu..
destinasi kami.. lata bukit hijau..
atas cadangan bro Nizam yg memula nak pi kayuh ke Pantai Merdeka..
hehe..nasib baik tak pi..
distance dari Pengkalan Hulu - Bukit Hijau lebih kurang 50km sehala..
tu pon dah cukup untuk menguji kesempotanku.. haha..
memang sempot laa..last aku kayuh Bm jamboree bln oktober..

anyway congrat to all participant kerana berjaya menghabiskan kayuhan
yg dikepalai oleh champion kami.. Yus.. Farhud, Nizam, Wendy amoi n aku..

nizam tinggai kereta kat rumah Abg Razif sebab dah tau, balik punya time memang akan mental
sebab nak 'ragah' gunung inas.. hehehe.. bagus jugak sbb aku blh tumpang..

kami stat kayuh pukoi 9pg dari rumah Abg Razif..
then sampai lata bukit hijau around pukoi 11am..
after mandi manda..berendam 2 jam.. kami gerak balik pukul 1tghari..
tengah panas lit lit.. memang kacau mental betoi..

kayuhan aku memang lambat la..huuu..average 23.5
apa pun ok la sebab pi dan balik tiada sebarang masalah..
tiada pancit tayar, tiada kemalangan jiwa..

kami sampai balik kat rumah Abg Razif dalam pukul 4 petang..
aku n Wendy tumpang kereta Nizam..hehe..
tapi hero kami Farhud n Yus memang aku tabik la sbb
depa redah jugak Gunung Inas tu..
tq untuk Abg Razif atas ke'support'an anda..

ni gambar yang sempat aku snap..
ada video lagi haa..meh la jenguk..


yus n farhud odw nak pi baling..rumah abg razif
                                          

jalan Baling..sunyi jaa
                                                                

keta rosak..sori pakcik..takleh tolong


ni dah simpang 3 Baling Kulim Gerik at 0940am


hur hur hur


snap at 1013am


belok kiri..huree


lagi 12kilo..sempot dah ni..


haha..geng2 hero dah lama tunggu aku n wendy


next trip..Sungai Sedim


kiri belokk..


hua hua..tak jauh dah..


dah sampei..jom pekena laksa.. nyum2..1110am


haa.. ni kena ALERT!!


nizam lega dah sampai..


Yus, jangan dok londeh seluaq tak tentu hala..


huu..sejuk nii


mari mari





yus touchup beskal nizam





hang dok pk apa tu farhud


report kat 'mem'


seat post calaq kee?? :)


pose sblm balik..Yus,Farhud,Wendy,Nizam


Aku, Yus, Nizam, Farhud


wa pon nak pose jugak..hehe


huu..dlm khemah ada bantai..tdoq mesti best


sapa2 nak mai blh kontek no kat bawah tu..


tapau skit sebelum balik..1258pm


dam..eksiden at kupang 1415pm


dah smpai kat rumah abg razif..jom balikk..





Farhud muka sedih sebab nak kena redah Gunung Inas :)


sekian untuk kali ni.. aku tak tau bila pulak aku blh kayuh..
majulah sukan basikal untuk negara.. drrrr






0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...