Saturday, December 12, 2009

Jalan jalan jalan

harini tak dan kayuh sebab ada kenduri..
2 shif aku cuti tapi dan kayuh sekali dua ja..hur hur..
pagi2 lagi Yus n Nizam call ajak kayuh offroad..sorry bro,memang takdan..

aku dgn family pagi2 lagi dah gerak p kebun getah org tua aku dekat Sungai Tiang, Kedah..
lebih kurang sejam lebih dari Pengkalan Hulu..
p 'menebas'..bush bush bush..
tu memang aktiviti mingguan org tua aku kalau takdak kenduri@program lain..

harini jugak aku ada kenduri kawan lama kat Kuala Nerang.. memang wajib kena p..
pengantin dah warning. so tak boleh tak pi..hahaha..

lepas habis menebas nebus dlm kul 3 aku gerak p..
mak ayah aku takmau follow..so aku tinggal depa kat kedai makan..
bukan zalim..tp kemahuan mereka sendiri..cheewah..

dan la aku snap gambaq depa sekeping..
ramai sangat cameraman.. tu takleh snap byk2..
pasangan Mazatul Iqlima dan Mohd Ridzuan..
mudah mudahan hubungan mereka berkekalan hingga ke anak cucu..
aminn...



secocok..

                                                         
           
Lepas balik dari kenduri tu aku n family singgah kat rumah sepupu aku@anak mak aku..
Hawatis..dulu masa dia kecik2 dia duk dengan family aku..
dah setahun kawin, dah ada anak tp aku tak pernah pi rumah dia..so, singgah la kejap
kat Kg Bukit, Pokok Sena..



dah ada anak dah mek ni..huhu


Mohd Daniel Haikal..9bulan


Hawatis n mak aku..

1 komen:

Rintusir cuttack said...

Thank you so much for this Templates & Freebies and thanks for sharing this most important information..... . I want to let you know that I posted a link to your blog in quran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...