Monday, June 14, 2010

sunday for kebun..

13th june..gue kalau balik kg mmg udah menjadi kewajipan kena g dusun..sebab org tua'ku telah menjadi kerutinan mereka pergi ke kebun dan dusun setiap weekend..so apabila gue ada dirumah pada sabtu dan ahad,gue terpaksa dan dipaksa dan gue rela gi kebun mahupun dusun..hihi..best kalau time2 musim buah..tp harini just g kebun 'nyoq'@coconut je.. kebun ni xde buah duriyann..sesuai dgn gelaran kebun,sini mak ayahku just tanam limau nipis,coconut n buluh madu(rebung) n sebagainya..haha..durian lain punya port..
kebun ni relax je,xde tempat panjat n lompat2..so blh la pgg hp.kikiki..lepas settle kat kebun ayah aku ni, kami g kebun pakcik aku lak..ronde ronde cari fruit..nyum nyum..zassshttp://en.wikipedia.org/wiki/Kedah



                                                




gambar ni dan kebawah semuanya kat kebun pakcik man..adik ayah saya..;)
pokok gaharu ni harganya around rm10k n above..huuu..




0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...