Wednesday, March 23, 2011

Anda mesti DOWNLOAD dan DENGAR..

Wacana Perdana - PRU13 Tergugatkah Kuasa Melayu (link download di bawah sanaaa)

Aku suggest pada muslimin-muslimat, tidak mengira bangsa mahupun warganegara mana-mana pun asalkan faham akan dialog bahasa Melayu. Tolonglah download, dan spend lah sedikit daripada masa anda untuk mengikuti wacana perdana ini sebagai asas untuk kita dalam menilai siapa bakal pemimpin yang akan kita pilih dan kita stand untuk hari esok..

Beringatlah kita bahawasanya kenikmatan kemungkaran yang kita tempuh setiap saat ini akan diadili pada hari Akhirat dan kepastian yang nyata kita ketahui ialah Pintu Syurga dan Neraka sahaja akan jadi habuan setelah menempuh ujian duniawi.

Jauhilah Pemimpin-pemimpin bersifat Taghut
Kehidupan akhirat jua yang akan kekal selama-lamanya sedang kehidupan dunia ini mahu tidak mahu pasti akan melaui saat kematian DAN jangan kita lupa dan alpa bahawa tiada jaminan 10 minit dari sekarang kita masih lagi bernyawa @ sebaliknya. Wallahualam.


          Firman ALLAH swt dalam Surah Al-Mu'minuun(23) ayat 33-34
Dan (bagi menolak seruan itu), ketua-ketua dari kaumnya yang kafir serta mendustakan pertemuan hari akhirat, dan yang Kami mewahkan mereka dalam kehidupan dunia, berkata (sesama sendiri) "Orang ini hanyalah seorang manusia seperti kamu, ia makan dari apa yang kamu makan, dan meminum dari apa yang kamu minum. (34)"Dan demi sesungguhnya, jika kamu taati manusia yang seperti kamu, tentulah kamu dengan membuat demikian, menjadi orang-orang yang rugi.
 


pss: Prof Ibrahim Abu Shah diganti oleh Datuk Abdul Azeez -Pengerusi Kelab Putera 1 Melayu ke Malaysia?


PLS DOWNLOAD LINK DI BAWAH -dengar dan compare la..

Wacana Perdana - PRU13 Tergugatkah Kuasa Melayu

---> Part1
Part2
------->Part3
-->Part4
------->Part5
---------->Part6

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...