Monday, December 13, 2010

aku dedah..- Konspirasi illuminiti !!!


bahaya illuminiti @ freemason..
satu kepercayaan yang secara tidak sedar adalah merupakan musuh utama kepada umat ISLAM. Golongan ini sedang menunggu-nunggu keluarnya Dajjal. Mereka ini lebih mempercayai Matahari dan dianggap Matahari itu sebagai sesuatu yang harus mereka sembah. Nauzubillah- Cepat kita mengucap dua kalimah syahadah dan berselawat ke atas junjungan besar kita Nabi SAW.


Sudah tentulah ini adalah kepercayaan syirik yang boleh menjadikan kita murtad @ terkeluar daripada ISLAM secara tidak lansung. Link yang perlu kita lihat untuk waspada dan yang mungkin tidak kita sedari. Mereka sentiasa mengkaji dan berusaha untuk menjayakan propaganda yang mereka cetuskan iaitu The New World Order sedangkan kita di lalaikan dengan pelbagai hidangan HIBURAN.

  sabda Nabi Muhammad SAW ;
  طَلَبُ الْعِلْمَ فَرِيْضَةٌ عَلَى كُلِّ مُسْلِمٍ وَمُسْلِمَةٍ
  Ertinya :
  “Menuntut Ilmu diwajibkan atas orang Islam laki-laki dan perempuan”
Mu’adz bin Jabbal berkata : “Tuntutlah ilmu, kerana mempelajari ilmu kerana mengharapkan wajah Allah itu mencerminkan rasa Khasyyah, mencarinya adalah ibadah, mengkajinya adalah tasbih, menuntutnya adalah Jihad, mengajarnya untuk keluarga adalah Taqarrub.”


Perlu kita fikirkan kenapa WAJIB KITA LAKSANAKAN HUDUD!!!!

Sekarang kita dikelilingi idealogi barat, sekularisme, liberalisme, dan negara kita yang di istihar sebagai negara Islam tetapi mengamalkan Demokrasi @ kebebasan. Apakah sebenarnya kebebasan ini? 

Oleh itu perlu kita peka pada Hak Asasi Manusia@ Suhakam. Perencanaan daripada Barat ini sangat-sangat teliti sebagaimana janji-janji syaitan kepada Allah Taala untuk menyesatkan sebanyak mungkin umat Adam dan Hawa mengikut ke jalannya yakni Neraka jahannam.. Dan kenapa Barat sangat pentingkan Kebebasan ini ataupun FREEDOM? Klik link ini dan fahami (baca dan fahami - istighfar pada ALLAH SWT untuk elak kita terjerumus kepada mempercayainya)


0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...