Thursday, December 16, 2010

Dapatkan sekarang!! Buku HAKIKI edisi Istimewa..

Alhamdulillah.. masih lagi ada hari dan masa untuk aku post untuk kongsi sesuatu dengan kawan-kawan kat luar sana. 1st, tahniah kepada pasukan bola sepak Malaysia setelah berjaya menewaskan Vietnam 2-0 tadi. Semoga kejayaan ini berterusan untuk skuad negara kita, InsyaALLAH.

Ok, berbalik kepada hajat post ni is suggestion. Actually dah seminggu aku nak suggest majalah Hakiki ni kat kawan-kawan. Tapi aku ambik peluang ni untuk aku baca dulu isi kandungnya walaupun tajuk dan isi cerita kali ni 'mantop' dan sangat2 berguna untuk dakwah Islamiah pada diri kita sendiri.

Berharga RM 9.90 di Semenanjung dan + lagi RM2.00 untuk kawan-kawan di Sabah Sarawak. Memang tak rugi pun beli. Sebabnya terbitan kali ni ''Edisi Istimewa"


Jadi, untuk tahu isi cerita lebih lanjut, pergilah ushar-ushar di kedai-kedai buku berhampiran dengan anda. Lagi senang, lepas beli tu, terus saja anda langgan untuk setahun. Tak rugi pun kalau niat untuk ilmiah yang kita hajatkan.

Dan, lagi satu, aku dah berjaya memiliki buku Furu' Al-Masail (kitab kuning) terjemahan Maulana Al-Syeikh Daud bin Abdullah Al-Fathani@ Tok Syeikh Daud dan alhamdulilah disusun semula oleh Datuk Abu Hasan Din al-Hafiz. 

Buku ni aku beli at hentian rehat jambatan Sg. Buloh. Aku dah pi cari kat kedai buku Popular, Jusco Ipoh tapi tak ada. huhu. Nak order internet takut kena tipu lagi.. (aku order buku @ cartooncafe tp mungkin sedikit kecuaian dalaman kot.)

Erm..buku Furu Al-Masail ni sangat sesuai untuk mereka yang gemar menelaah secara soal-jawab berkaitan hal-hal agama. Aku pun tak baca lagi ni. Siapa-siapa nak pinjam boleh request dengan aku sementara aku blom baca. Harga buku ni RM75.00 (Semenanjung), RM80.00 (Sabah,Sarawak). Jangan sayang wang anda untuk ilmu akhirat.

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...