Wednesday, November 3, 2010

Heronya PeRKASA ni..

Aku makin tak faham dengan PERKASA ni.
Kenapalah kamu wahai PERKASA mencampuri perihal politik.
Katanya kamu hanyalah wira bangsa.
Jadi janganlah tunjuk hero atau berlagak pahlawan.

Pengecut
Aku malu la bila tengok wirawan PERKASA ni(kononnya)
Sikit-sikit hal mau repot polis.
Kecik-kecik hal mau repot polis.
Wat da hel la puok puok ni weh..

Rasuah
Suka-sukanya menuduh orang rasuah.
Kalau PERKASA tau itu PAS rasuah, pigi la repot sama SPiRm aka Spotrim tu haa.
Malu-malulah weh wira PERKASA.
Mahu tunjuk hero buat apa. Duduk rumah diam-diam lagi bagus dari kamu menunjukkan kebodohan kamu.
Udah la kamu tu mewakili melayu.
Aku pon turut sama malu ni!!
Sebab aku pon melayu la wahai PERKASA.
Insaflah.

Pengucut? erkk.. Pungucut!
Kalau masih budak budak, jangan terus menyampuk orang tua-tua..
Sekurang-kurangnya bagilah salam. Jangan terus mau repot sama bapak saja.
Itukan pungucut namanya? 

baca keratan dibawah..link
PERKASA sedang membuat laporan polis terhadap Menteri Besar, Datuk Nik Aziz Nik Mat berhubung pemberian wang zakat kepada empat mualaf Orang Asli semalam.

Laporan tersebut dibuat oleh naib ketua wira PERKASA, Irwan Fahmi Ideris(gambaq) di balai polis Gua Musang.

Beliau masuk ke balai polis tersebut pada kira-kira jam 3.05 minit tadi dan masih berada di dalam.

Difahamkan, bekas ADUN Tendong, Fauzi Muhammad turut membuat laporan polis yang sama terhadap Nik Aziz.

Beliau juga dilihat masuk ke dalam balai polis tersebut pada masa yang sama.MK

pss: Kristian dok bagi org yg murtad beribu-ribu ringgit. Kristian dok bagi beratus ratus ringgit pada sapa yang bawak orang masuk ajaran dia. 

pss: Aku dulu pon UNMO_BN bagi duit jugak masa balik mengundi! Aku ingat lagi sapa yang bagi duit tu.! Itu SPR, SPRM, PERKASA mau cakap apa? rasue? rasua? rasuk?

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...