Wednesday, December 1, 2010

Pasangan kekasih jadi perunding Seks ?

Zaman sekarang ni dah macam-macam benda, kejadian pelik-peli kita dengar.. Kan?
Cerita pasangan ni pun pelik jugak..

Sepasang kekasih@couple Sarah Moore, 39, dan Geoff Danials, 55, menjadi perunding seks dengan dengan memberikan khidmat nasihat selain melakukan hubungan seks dengan pelangggan mereka.

Geoff pernah meniduri 2162 wanita (49 anak dara), manakala Sarah pula telah melakukan seks bersama 3323 orang lelaki termasuk 52 lelaki ‘teruna’.
Mereka memberikan khidmat nasihat kepada pelanggan lelaki dan wanita di kebanyakkan negara seperti di UK (United Kingdom), Amerika Syarikat, Perancis dan Australia. Mereka turut melakukan hubungan seks bersama pasangan bagi memberi keyakinan kepada mereka untuk lebih ‘confidence’ di ranjang.

Sarah pernah tidur bersama seorang pesakit lelaki berusia 76 tahun yang di hantar oleh isterinya untuk meningkatkan ketahanan seksnya. Wow..

“Kami tidak dbayar sembarangan untuk memuaskan nafsu orang lain dan kami juga bukan pelacur”. Kata Sarah yang telah kehilangan dara sejak berusia 15 tahun.

Bagi menjamin kesihatan mereka, pasangan itu wajib menggunakan kondom semasa mereka melakukan hubungan seks.

Menurut Sarah lagi, dia dan kekasihnya merasa bangga dengan pekerjaan itu dan tidak pernah berasa bersalah kerana tidur dengan orang lain.

Bayaran yang dikenakan pasangan itu untuk mendapatkan khidmat nasihat seks ialah antara £150 (RM737.37) hingga £300 (RM1474) untuk satu pertemuan.
sumber The Sun

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...