Friday, December 3, 2010

woi!!!!! rakyat buta perut lagi ka woi!!!!!!!!

hahahahaha...


ni lah padah sapa yang sokong umno/bn..
ambik laaa natijah ni sebagai pedoman...
hahahahaha
jangan jadi banggang lagi laaa wahai rakyat yang papa kedana, yang miskin dan bahalul...
cermin la diri...
banyak sangat ka duit hampa dari dok sokong umno keparat ni...!!!!


RM500 yang di beri kepada kakitangan awam tak sampai 2 hari pon lagi, sekarang kerajaan dah mintak balik!!!
hahahahahaa..
ni la kerajaan tak guna...
hahahaha
sokong laaa.. sokong laaa...sokong la kerajaan!!!!!


kerajaan sepatutnya bantu rakyat!! kerajaan sepatutnya tolong rakyat!!!!
bukannya dera rakyat!!!
woi !!! buta lagi ka woi!!!!
hahahaha..sangat mudah tipu rakyat!!!!!
banggang punya rakyat!!!! tukar la kerajaan woi!!!!
kalau minyak naik confirm semua barang akan naik harga woi!!!!


woi!!!! lepas ni kedai maple, kedai mamak parpu pon akan naik harga teh tarik woi!!!!
woi pakcik2 tua yang dok sojkong umno/barisan nasional... lepas ni hampa lepak minum ayaq suam la plak woi..
semua barang jadi mahal woi!!!!
Woi!! rakyat tak guna otak!!!
Woi!!!!! lepas ni semua bapak2 mak2 nak kena beli baju baru untuk anak sekolah woi!!!!
hahahahaa..cukup ka duit tu woi!!!!?
woi.. 5 sen banyak tu woi!!!!!
woi..kerajaan haprak woi!!!!!
woi!!! rakyat bodoooo
woi..lepas ni makin ramai rakyat/ penjawat awam akan makan rasuah woi!!!!!
woi!!!!!!!! banggang..


\kerajaan saja nak tambah dosa aku untuk maki hamun hampa woi!!!!!
tak guna punya kerajaan woi!!!!!!!!
tolonglah kerajaan untuk Permata..hahahahaha


@#$%$^^*(%^*&*)**$%)&*)&*()_&*&W#%&$%%#$*()_*()_&*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 komen:

Nabilah said...

erk ! lek lek luu ... seram aku baca ><.

Wan Mohd Firdaus bin Idris said...

memang kena baca..jangan seram2...

idealogy said...

geng blog kena bersatu padu la....

Wan Mohd Firdaus bin Idris said...

yaa.. benar tu..
mana yang tak peka dan tak alert tu kita dakwah..kita usrah..
supaya mereka tak pekak dan tuli..

kalau tak, golongan atas tengah2, golongan tak berpendirian ni la yang akan gagalkan usaha insan2 yang dah lama rasa tertindas ni..

buka mata weh..
kalau dakwah cara ISLAM susah nak kita nak terima, dakwah cara mana lagi yang nak kita hadapan kan..

atau Allah taala memang dah bekukan hati kita.. nauzubillah.. harap2 bukan itu jalan cerita kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...